harmonogram_grafika_komputerowa_gier_ZIMA-2016-2017

Dokument: pdf (1.4 MB)
  • 5 stron
Opublikowany 2017-09-02 14:44:31

8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej - – rozkład zajęć w semestrzestudia I stopnia zimowym 2015/2016 I ROK Język angielski dr Maria Stec sala 13 (pod basenem) Wf mgr Witold Sztoler mgr Wiesława Wiszniewska mgr Adrian Tomica Hala sportowa Animacja dr Katarzyna Kroczek-Wasińska mgr. Małgorzata Kapuśniak Pad. 204, 203 Podstawy techniki i technologii w modelowaniu 3D mgr D. Staniaszek Pad. 201 Scenariusze gier dr Marcin Sarnek Grafika cyfrowa mgr D. Staniaszek gr I Pracownia artystyczna do wyboru wybór pracowni oferowanych przez Instytut Sztuki w w Antropologia kultury dr Kinga Czerwińska sala ? Antropologia kultury dr Kinga Czerwińska sala ? Antropologia kultury dr Kinga Czerwińska sala ? ćw ćw ćw ćw Scenariusze gier dr Marcin Sarnek Scenariusze gier dr Marcin Sarnek Dyżury pracowników dydaktycznych Zebrania Historia i teoria sztuki mgr K. Tomczak sala 121 budynku głównegow. i ćw Rysunek mgr M..Kapuśniak Warsztaty zajęcia odbędą się w kilku blokach zajęciowych, terminy z odpowiednim wyprzedzeniem bedą podane później Przerwa obiadowa 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej - studia I stopnia – rozkład zajęć w semestrze 2015/2016zimowym II ROK Projekt zespołowy zajęcia odbędą się w kilku blokach zajęciowych, terminy z odpowiednim wyprzedzeniem bedą podane później Obrazowanie przestrzeni dr Katarzyna Kroczek-Wasińska Pad. 103 Język angielski sala 13 (pod basenem) dr Maria Stec . Animacja 3D inż. Piotr Ciężak Tworzenie storyboardów mgr Marcin Gołdyszewicz Pad. 201 Pad. 108 Podstawy wykorzystania silników gier dr Wojciech Borczyk w. Podstawy wykorzystania silników lic. Błażej Szaflik Pad. 201 Podstawy wykorzystania silników lic. Błażej Szaflik Pad. 201 graf Pad. 201 Podstawy techniki i technologii w modelowaniu 3D dr Paweł Synowiec mgr D. Staniaszek Pad. 201 Grafika cyfrowa mgr Jarosław Korczak Pad. 104 Podstawy projektowania dr Kaja Renkas Pad. 104 Rysunek dr Paweł Synowiec Pad. 201 Pracownia artystyczna do wyboru wybór pracowni oferowanych przez Instytut Sztuki Dyżury pracowników dydaktycznych Zebrania Historia i teoria sztuki mgr K. Tomczak sala 121 budynku głównegow. i ćw Warsztaty zajęcia odbędą się w kilku blokach zajęciowych, terminy z odpowiednim wyprzedzeniem bedą podane później muz Przerwa obiadowa 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej - studia I stopnia – rozkład zajęć w semestrze 2015/2016zimowym III ROK Mechanika modeli 3D inż. Piotr Ciężak w. Podstawy wykorzystania silników gier dr Wojciech Borczyk Pad. 201 Pad. 201 Pracownia dyplomowa dr Kaja Renkas dr Katarzyna Kroczek sala 108 Podstawy projekt. i skryptowania gier dr Wojciech Borczyk Pad. 201 w. Pracownia dyplomowa prof..M. Łuszczak Pracownia dyplomowa dr P..Synowiec Podstawy tworzenia i zastosowania tekstur, materiałów, oswietlenia, renderowania i efektów specjalnych dr Paweł Synowiec Pad. 201 Pad. 201 muz Podstawy wykorzystania silników gier lic. Błażej Szaflik Seminarium licencjackie dr Mikołaj Marcela sala 103 Dyżury pracowników dydaktycznych Zebrania Rysunek kreacyjny mgr M..Kapuśniak Warsztaty zajęcia odbędą się w kilku blokach zajęciowych, terminy z odpowiednim wyprzedzeniem bedą podane później Psychologia gier dr I. Pomianowska zajęcia odbędą się w kilku blokach zajęciowych, terminy z odpowiednim wyprzedzeniem bedą podane później Podstawy projekt. i skryptowania gier lic. Błażej Szaflik Pad. 201 muz Pad. 201 graf Podstawy wykorzystania silników gier lic. Błażej Szaflik Podstawy projekt. i skryptowania gier lic. Błażej Szaflik graf Pad. 201 Przerwa obiadowa 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- 8- 9- 10- 11. 12- 13- 14- 15- 16- 17- 18- 19- 20- Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej - studia II stopnia – rozkład zajęć w semestrze 2015/2016zimowym I ROK Pracownia kreatywna mgr M. Szram sala 203 . Pracownia kreatywna dr K. Renkas sala 204 Sztuka współczesna dr Aleksandra Giełdoń-Paszek 21- Pracownia artystyczna do wyboru wybór pracowni oferowanych przez Instytu...

Komentarze do: harmonogram_grafika_komputerowa_gier_ZIMA-2016-2017 • 0